lauantai 9. huhtikuuta 2016

.toivotan parempaa huomista meidänkaltaisillemme

helou taas! katsotaan kuinka kauan tällä kertaa jaksaa/haluaa pitää tätä yllä, tuli vaan jotenkin fiilis kirjoittaa tänne jotain :)

oon asunu nyt elokuusta asti tässä meidän kaksiossa kämppiksen kanssa,
ja en oo varmaa missää vaiheessa laittanu minkäänlaista kuvaa mun huoneesta! ha!
tässä suurin osa mun huoneesta, vasemmalla puolella on vielä vaatekaappi, peili yms ja sitten pääsy meidän parvekkeelle :)
on ollu kyl iha kompaktin kokonen loosi! ja mahti kämppis!


kuitenkin aina elämäntilanteet muuttuu - ja kuten moni varmasti tietää, oon seurustellu nyt vähän yli vuoden J:n kanssa,
ja ollaan periaatteessa kaukosuhteessa - välimatkaa n. alle 200km - ja opiskelijabudjetilla kauhean usein ei pysty nähä..
joten nyt ollaan päätetty muuttaa yhteen! JEE! laitettiin Koasille asuntohakemus ja tähän tietoon muutto ois kämppään,
joka on n. 3km keskustasta :) ennen kesää sinne päädytään!
kuten kaukosuhteissa elijät tietää, ajat ku ollaan erillään saattaa olla yhtä kaaosta, ja meillä se on..
joten oon niin helpottunut et reilun vuoden jälkeen saa vihdoin lopettaa sen jokapäiväisen stressaamisen ja
kamalan ikävän joka tulee heti ku tiet menee erilleen viikonloppujen jäliltä..
....saattaa siis olla että tulee enemmän postauksia pian, kun alkaa elämä menee eteenpäin ja uudistuu! hih!


lopuksi vielä Stam1na hehkutusta - uusi levy on niin mahtava! ja keikka Lutakossa 1.4.-16 vielä mahtavampi. ah. Stam1na = <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti